COntaCT
CentER

"DOPÓKI NIE ZROZUMIESZ SWOICH KLIENTÓW – GŁĘBOKO I SZCZERZE – NIE MOŻESZ IM NAPRAWDĘ SŁUŻYĆ"

RASHEED OGUNLARU

Większość firm korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych podmiotów, które zapewniają oszczędność (nie ma potrzeby zatrudniania dedykowanych pracowników) i wyższą jakość (obsługa przez profesjonalistów w swojej branży).

Korzyści płynące z outsorcingu usług mogą być o wiele większe, jeśli wartością dodaną będzie wsparcie doświadczonych Ekspertów, którzy dzielą się wiedzą i umiejętnościami zdobytymi w międzynarodowych firmach z branży finansowej i windykacyjnej nie tylko ze swoim zespołem ale również – i przede wszystkim – z Klientem.

Ciągła ewolucja sposobów porozumiewania się powoduje, że trzeba być przygotowanym na jutro, dlatego też już dzisiaj proponujemy innowacyjne rozwiązania, które z powodzeniem funkcjonują na rynku Europy Zachodniej.

Kluczem do sukcesu jest komunikacja dopasowana do grupy docelowej. W ten sposób zwiększa się szansę na to, że przekaz faktycznie dotrze do potencjalnego odbiorcy i wywoła oczekiwany skutek (zamówienie towaru/usługi, zadowolenie z serwisu, etc. ) Niezbędnym do osiągnięcia tego celu jest implementacja zaawansowanych narzędzi z pogranicza sztucznej inteligencji (AI) i statystyki, które zapewnia oferowana usługa.

POZOSTAŁE usługi:


BIURO RACHUNKOWE

CONTROLLING I ANALIZY

Zobacz pozostałe nasze usługi i dowiedz się jak dużo korzyści możesz osiągnąć decydując się na współpracę z nami

KPI Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rysia 1A, kod pocztowy 53-656, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000844368, NIP: 895-221-83-60, REGON: 386217447